Povijest Diadora robne marke
Diadora je osnovana 1948. godine u Caerano di San Marco, koje je danas vodeće područje u svijetu za proizvodnju sportske obuće. Sjedište tvrtke u početku je bila mala radionica koja je ručno izrađivala radnu i planinarsku obuću. Ranih 1960-ih došlo je do proboja kada je Diadora počela proizvoditi sportsku obuću. Stjecanje nekoliko značajnih patenata u Sjedinjenim Državama pridonijelo je brzom rastu marke. Talijanski se brend od samog početka ističe vrhunskom kvalitetom i vrhunskim rješenjima.
Razvoj robne marke
Kako je 1970-ih profesionalni sport uzimao maha, Diadora se odlučila udružiti s poznatim i istaknutim sportašima. Björn Borg, višestruki pobjednik Wimbledona, nastupao je na svjetskim teniskim terenima u tenisicama marke Diadora, a Roberto Bettega uspjehe je nizao na nogometnim terenima. Diadora je bila jedna od prvih tvrtki koja je smatrala da bi poznati sportaši bili najbolji način za prodaju te promociju proizvoda.
Sljedećih je godina talijanski brend nastavio sponzorirati tenisače i uspostavio partnerstvo s dva izvanredna šampiona, a to su bili: Jim Courier i Boris Becker.
Tvrtka sada počinje provoditi niz odgovornih promjena u svojoj industrijskoj praksi kako bi smanjila svoj štetni učinak na okoliš. Jedni od načina su svakako praćenja inozemnih dobavljača koji prate „eko trendove“ do prelaska na održivije oblike energije za napajanje tvornica.
Diadora u Tennis Zone
U Tennis Zone pronaći ćete široku ponudu muških i ženskih teniskih proizvoda Diadora. Nudimo tenisku odjeću, tenisice i ostale dodatke.
Brand ambasadori
Najprepoznatljiviji tenisači koji se vežu uz brend Diadora su:
• Björn Borg
• Jim Courier
• Boris Becker
• Alejandro Davidovich Fokina
• Jan-Lennard Struff
• Cornelia Lister