The origins of K-Swiss
K-Swiss su 1966. godine osnovala dva brata Švicarca - Art i Ernie Brunner. Cilj je bio stvoriti brend obuće fokusiran uglavnom na tenis, koji je bio njihova strast. Prilikom dizajniranja svojih prvih tenisica, braća su crpila inspiraciju iz tenisa ali i skijanja.
Brand development
Brend je doživio veliki rast 1990-ih, kada je značajno povećan marketinški budžet i kada su angažirani stručnjaci iz drugih velikih kompanija poput Proctera i Gamblea. Nije trebalo dugo da se vide rezultati - 1993. godine Footwear News proglasio je tenisicu K-Swiss SI-18 International najboljom tenisicom godine. Tvrtka je poznata po vrlo kreativnom pristupu marketinškim kampanjama odnosno aktivnostima. Savršen primjer je suradnja s popularnom TV serijom Breaking Bad ili kampanje s poduzetnicima - Karen Civil, Benom Ballerom i Natalie Ellis.
K-Swiss Ambassadors
K-Swiss je bio, ili je još uvijek, povezan s poznatim tenisačicama i tenisačima. Govorimo o imenima poput:
• Anna Kurnikowa
• Gael Monfils
• Fabio Fognini
• Cameron Norrie
• Julija Putincewa
• Ludmiła Samsonowa