Porijeklo robne marke Hugo Boss
Hugo Boss je tvrtka koju je 1924. godine osnovao Hugo Ferdinand Boss. U početku tvrtka nije napredovala i zatvorena je samo nekoliko godina nakon osnivanja zbog nedostatka narudžbi. Godine 1930. brend je odlučio krenuti ispočetka i specijalizirao se za šivanje visokokvalitetnih muških odijela.
Preuzimanje tvrtke od strane Eugena Holyja i njen rast
Godine 1948. Hugo Boss umire i njegov zet, Eugen Holy, postaje nasljednik kompanije. Holy je odlučio nastaviti tradiciju tvrtke, a to je proizvodnja muških odijela. Šezdesete godine prošlog stoljeća bile su razdoblje u kojem je brend postao prepoznatljiv u cijeloj Europi, a njegova neslavna prošlost polako se počela zaboravljati. Prekretnica je postignuta 1967. godine, kada su Hugo Bossovi unuci Jochen i Uwe Holy postali izvršni direktori tvrtke. Pod njihovim vodstvom tvrtka se oslonila na osvježeni imidž i poduzela niz ključnih suradnji i kampanja koje su doprinijele etabliranju brenda na međunarodnom modnom tržištu.
Upravo u to vrijeme mogao se uočiti povećan broj marketinških aktivnosti, a nekoliko vozača Formule 1 i popularni glumac Sylvester Stallone postali su ambasadori brenda. Štoviše, tvrtka je odlučila skratiti naziv kako bi se još bolje približila stranoj klijenteli. Od tada se tvrtka počela zvati 'Boss'.
Odijelo nije sve!
Brend je sve više počeo shvaćati da bi bilo dobro proširiti svoje poslovanje pa je ušao na tržište casual odjeće, kao i na tržište kozmetike. U 1990-ima tvrtka se odlučila vratiti izvornom nazivu 'Hugo Boss', a među dostupnim proizvodima moglo se pronaći još više proizvoda u različitim linijama, od formalnih do sportskih.
BOSS x Matteo Berrettini
Brand Boss također je ostavio traga na teniskom tržištu kolekcijom koju je sukreirao talijanski tenisač Matteo Berrettini. Linija BOSS x Matteo Berrettini uključuje teniske proizvode, ali i one koji će savršeno funkcionirati izvan terena. Ono što kolekciju izdvaja od ostalih je pokušaj da se proizvodima prenese osebujan karakter, dinamične linije i zanimljive boje. Također je vrijedno napomenuti da su proizvodi potpisani posebno dizajniranim logotipom.
Još jedan zanimljiv aspekt je da se dio prihoda od prodaje proizvoda iz kolekcije BOSS x Matteo Berrettini donira dobrotvornoj inicijativi tenisača za potporu talijanskoj djeci slabijeg imovinskog stanja.