Povrati i reklamacije
I. POVRATI
U skladu s člankom 27. Zakona o pravima potrošača, prilikom internetske kupnje. Potrošač ima pravo odustati od ugovora u roku od 14 dana od isporuke robe.
To se pravo odnosi na potrošača, a time i na fizičku osobu koja provodi gospodarska djelatnost, koja je robu koristila za obavljanje te djelatnosti.
Kako bi prihvatili povrat, proizvod(e) morate vratiti u besprijekornom stanju, u originalnom pakiranju, neoštećen(e), s naljepnicom, ne habano, popraćen svim dodacima i kopijom računa za kupnju.
Potrošač može odustati od sporazuma o kupnji u produljenom roku do 30 dana od datuma kupnje.
Povrat robe šaljete sa oznakom „POVRAT“ na adresu:
Paxy – TennisZone
Varaždinska ulica, odvojak II kbr. 13 (OverSeas Express DEPO)
42000 Jalkovec
Troškove dostave tijekom povrata snosi pošiljatelj – troškovi povrata su na teret kupca.
Povrat pouzećem nije moguć. Niti jedan paket nije moguće poslati sa uslugom „plaćanje pouzećem“, bez obzira na razlog.
Troškove i rizike koji se odnose na povrat proizvoda snosi isključivo pošiljatelj.
U slučaju potpunog povrata narudžbe (ako se vrati cijela narudžba), povrat uključuje cjelokupan iznos vraćene robe zajedno s troškom dostave koji ste platili prilikom narudžbe.
Imajte na umu da ako želite vratiti samo neke (određene) proizvode, ali odlučite zadržati ostatak narudžbe, vraćeni iznos neće uključivati troškove dostave.
Povratak novca za vraćenu robu bit će izvršen najkasnije u roku od 14 dana od dana primitka vraćene robe od strane Kupca. Povratak se odnosi na cijenu proizvoda uključujući troškove dostave (samo u slučaju punog povratka). Povratak se vrši istim načinom kojim je plaćena narudžba. U slučaju narudžbi plaćenih pouzećem, povrat novca se vrši na bankovni račun koji navede kupac.
Obrazac za povlačenje (obrazac za povrat) - PREUZMITE
II. REKLAMACIJE ZA DOSTAVU
1. U slučaju reklamacije molimo čitko ispuniti obrazac i poslati na adresu:
Paxy – TennisZone
Varaždinska ulica, odvojak II kbr. 13 (OverSeas Express DEPO)
42000 Jalkovec
(zajedno sa robom koju reklamirate). Posebno je potrebno navesti: ime, prezime, kontakt podatke (e-mail, telefon) i detaljan opis nedostatka reklamiranog proizvoda. Uz reklamirani proizvod potrebno je poslati dokaz o kupnji (račun, dokaz o plaćanju, broj narudžbe). Reklamirana roba mora biti očišćena od bilo kakve prljavštine.
2. Pošiljke poslane sa uslugom plaćanja pouzećem neće biti prihvaćene.
3. Imajte na umu da roba poslana u sklopu reklamacije mora ispunjavati osnovne higijenske zahtjeve. Kupac je dužan reklamirane proizvode dostaviti čiste, bez nečistoća i higijenski prihvatljive, odnosno bez neugodnih mirisa, u suprotnom nismo dužni prihvatiti reklamaciju..
4. U slučaju prihvaćenih reklamacija, jamčimo povrat sredstava putem bankovne doznake na račun koji je naveo Kupac.
5. U skladu s člankom 558. stavkom 1. Građanskog zakona isključena je odgovornost prodavatelja prema kupcu koji nije potrošač temeljem jamstva za proizvod.
OBRAZAC ZA REKLAMACIJU - LINK
III. ONLINE REKLAMACIJE
1. Ispunjeni obrazac skenirajte i pošaljite na e-mail: [email protected]
2. Ako postoji problem s ispunjavanjem/slanjem skeniranog obrasca, u e-poruku možete uključiti posebno informacije:
a) Razlog reklamacije (indikacija oštećenja).
b) Datum kada je oštećenje uočeno.
c) Zahtjev za reklamaciju.
d) Dokaz o kupnji (račun, broj narudžbe, potvrda plaćanja).
e) Broj bankovnog računa u slučaju prihvaćanja reklamacije.
3. Uz prijavu je potrebno priložiti fotografije reklamiranog proizvoda u punom obliku i fotografiju prijavljenog oštećenja.
4. Nakon početne provjere primit ćete potvrdu da je roba prihvaćena u postupak reklamacije ili zahtjev za pružanje dodatnih informacija.
5. U nekim slučajevima bit će potrebno dostaviti proizvod na pregled/uvid. Zatim ćemo vas obavijestiti da reklamaciju pošaljete fizički na adresu:
Paxy – TennisZone
Varaždinska ulica, odvojak II kbr. 13 (OverSeas Express DEPO)
42000 Jalkovec
6. Vaša prijava bit će obrađena u roku od 14 dana te ćete dobiti odluku na e-mail adresu s koje smo zaprimili Vaš prigovor.